Followers

Sep 22, 2011

Final Exam!!!


hahaha... sok korg yg baca tjuk entri psti dh tau kn pe yg aku mksudkn? yeah!! FINAL EXAM!!! final exm start ari rabu ritu (21/9)... n last paper pd 3/10 nnt... hohoho... ada lg 2 mnggu seyh...
ermm.... final ni aku kne amek 6 paper... chem, bio, phy, maths, ctu & bel....

maths dh lps!! yehaa!! smlm... amcm sokln? nth r... sush r gak... tp boleh jwb kebanyakkan sokln... huhu.... pg td exm paper bel... korg msti tertnye2 bel tu apa kn? bel ada preparation for muet pnyer paper... oh ya, MUET!! student cm aku ni wjib amek muet.. klo x cmne nk msk degree nnt... hahaha....

paper pasni ctu (tasawwur) pd isnin nnt.. alahai... byk tol kne bc ni... aisehh... mlm i nk start stdy tp bkn stdy ctu tp stdy bio maa.... sbub slase nnt paper bio... paper bio is more important than ctu... paper ctu n bel sbub wajib lulus n x dikira dlm pointer... so, mmg aku wt utk lulus j ler... tp bio ni pntg sbub akn dikira... hahaha...

aku x target tnggi sgt utk pointer keseluruhan... juz berharap dlm 3 pointer smething ler... korg doakn aku eh!!! btw, wish me luck 4 this exm ok!!



No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...