Followers

Oct 2, 2012

HS2231A


Assalamualaikum


yo guys.. sht?? aku sntiasa sht.. hahaha...  lme gk kot x update.. almaklumlah dh namanya student.. bse r bz.. ngeh3... btw, aku dh xtau nk buh tjuk pe, tu aku main buh tjuk 'HS2231A'.. bndenye HS2231A tu? tu nama kos n kelas aku... HS223 - bachelor of environmental health & safety (hons).. 1A - part 1..  anda phm? hehe... dak kelas aku stakat ni ado 37 org.. rmi kot.. dlu mse asasi dak c9 ado 27 org ja.. so, kali ni 'mmg' ler aku hafal nama dorg.. lol..

btw, td aku ngn dak kelas g mcd rmi2.. xdo ler rmi mne pn.. termsuk aku 9 org.. hahaha.. yg g aku, yana, eliya, nad, amal, sofea, hazim, aslam & syafiq.. n then kt mcd berlaku r sesi perkenalan antra dak laki n membe2 aku yg pmpuan ni.. hahaha.. aku mmg knl ngn dak laki, sbb kt fb aku main lyn ja komen2 ngn dorg.. hahahaha.... bse r, dh rmi sgt dak kelas, mmg sush nk knl sume.. =D

aku dok mkn mcd samurai.. sdp kot.. tp mhal.. set large 14 ragak.. hahaha... dok2 kt mcd dpt lak wifi, mmg dwnload gmae sat.. sea star.. mmg cm game bdak2 tp sush kot.. sbor j ler.. smbil2 mkn tu mmg cm bse, aku ske snap gmbr org.. gmbr candid... yg slalo jdi mngsa aku, hazim ler.. dh dye dok dpn aku... haha.. jgn mrh hazim... lain kali aku tngkp gmbr ang yg sedia ready byk2 eh.. >.<

meh aku upload skit gmbr mse kt mcd.. (^_^)v

aslam & syafiq

amal & nad

syafiq suap aslam.. hahaha

hazim. ngeh3..

eliya, amal, nad, sofea

sedap woo.. tp mhal.. -.-

nga dok2 mkn n smbg2 ngn dorg, amal dpt msj... msj tu tulis aku, amal, ainur, n alin terpilih menjdi exco EHSAn.. alhamdulillah.. aku x expect pn dpt.. lgpn ritu aku sje mencuba nseb g interview.. lgpn time tu aku pkir aku dpt bina keyakinan utk ckp ngn org yg aku x knl.. haha.. lgpn aku terdorong ngn abg aku.. dye suh aku libatkn diri ngn aktiviti2 kepimpinan cmtu.. aku pn sdr kepentingan bnde tu.. hehe.. pepon, aku akn start dri bwh, mulai dgn exco EHSAn.. insyaAllah aku jln tnggungjwb aku sebaik mngkin... terima kasih kpd MT EHSAn sbb memberi kpercayaan pd aku utk jdi exco.. TQ~
aku ado gk mhon utk SMF..  tp xtau lg cmne.. borg pn x serah lg.. hahaha.. x letak harapan pn kt SMF ni, nmpk gaya cm sush tol nk dpt... hehe.. aku akn cuba yg terbaik mse interview nnt.. doakn aku eh.. =D

oh yeah, next week ktorg ado kuiz biochem.. adoyai... dh ler biochem kali ni ad r part2 yg aku kureng gemar mse aku asasi... buffer, organic chem bgai... tu silibus mse aku sem 2 asasi.. n fyi, sem 2 chem aku agk trok.. sigh~ btw, wish me luck ok.. n then sblom rya haji ktorg ado test.. hermmm.. anatomy & phisiology msuk smpi chap 4... aku "like wth, byk siot.. TT_TT  " nges aku nk pulun n hfal sume tu.. i gonna die.. terlolol...

n bsenye klo ad mse, mmg aku akn smbg2 ngn dak c9.. serius aku ckp, aku sgt rndukn dorg... the best classmates ever!! skg msing2 dh bwk hala tuju msing2, sume makin terasa tension n stress.. terutama dak2 yg amek kos medik n health sc.. msing2 tension ngn anatomy.. aku pn sme tension ngn sbjek tu kot.. haha... hjung mngu ritu smbg2 ngn aiyshah n zu best ja.. aku suh dorg tgk movie UNREST.. lol.. mmg sesuai utk dak medic.. ngeh3.. seram mmg seram tp aku x sngka gk dorg tgk even skit.. haha.. aiyshah lg ler, tgk sorg2.. roommates dye xdo.. sian ang kak aiyshah.. nnt smbg tgk eh klo ritu ang x abes tgk lg.. td lak mse g mcd ngn dak envi, aku serta merta teringat mse aku g mcd ngn dak c9 mse sem 1... haiyoo.. aku dok palam ni mmg sng btol teringat kenangn ngn dak2 c9.. miss u guys damn much c9-nians... ^_^








No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...