Followers

Nov 30, 2011

Congratez



aku nk ucapkn thniah kpd sume junior aku yg amek spm (dak kelas sc) yg dh abes exm rini... tahniah sbub korg berjya melalui exm yg merupakn titik tolak masa dpn korg ok...

ak expect result dak kali ni lg gempak dri batch ak... antara dak2 yg ak expect straight A's ada r siti shafika azim azzam izzuddin navitha n lg sorg 2 dak bru, daniel klo x salah aku... yg len 2 jgn ler expect aku arap rsult korg x gempak.. just dorg ni aku dh perhati sjk dorg form 4 (aku f5 mse tu), rsult dorg mmg gmpk stiap exm... daniel 2 aku expect sbub aku ada smbang2 ngn cgu2, n nama dye antara yg menjdi harapan sek thn ni... kpd yana farawa dba, akk ttp doakn korg dpt rsult gempak n lg akk berharap klo korg2 ni dpt straight A's... arap2 rsult korg lg better dri akk.. hehehehe....

kpd yg blom abes exm 2, goodluck ok... all the bez... usaha ler smpi last mnit ok... don't give up... :)

kpd yg akn start bercuti, enjoy ler cuti ni puas2 ok... nnt dh msuk u/matrik, bkn sng nk dpt cuti pnjg cmni r... unless after korg abes matrik, ada r cuti lme ckit b4 msuk degree..

oh ya, rini gak ada r birthday siti shafika... last paper on her birthday.... cm adiah birthday lak.. hehehe... selamat hari jadi ct... semoga kmu dpt straoght A's!! :)

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...