Followers

Nov 28, 2011

Durian Kat Kolej?

 

durian? hahahaha... nga aku sdp2 on9, housemate aku Amarah ajk mkn durian? huhhh....
tgk2 rupanya ada durian kt dlm umh aku ni.. HAHAHHAHA... kwn housemate aku bg... amek ko... skg nga musim buah.. mmg sume ngap lps gian mkn durian ler...

malangnya, aku x bpe ske mkn durian daaa... aisehh... npe? nth ler.. dlu time aku kcik2 aku ske gk mkn durian.. skg dh bsr ni cm kureng ckit... hahahahaha... skg ni aku ske mkn cucur durian n kuah durian jaa...
yg plg x tahannya, bru durian mnusuk idung daa... smpai blik aku bau kot.. HAHAHAHA...
meh tgk gmba durian dlm blik housemates aku daaa~





*dh ler bru smlm ke kelmarin aku smbg ngn cousin n mak sdare aku sal durian weyh... haha.. sabtu n ahad ritu (26,27 nov) byk mak n pak sdare aku blek kg semata2 nk amek durian kt kg... hahaha.. mmg musim durian tol... lps gian ler spe yg ske gler mkn durian 2 uitt..

famly cousin aku, Mia siap bwk blek umh bpe balang tempoyak fresh nth... gler kemaruk ngn durian meyh...
Mia, buatkn aku kuah n cucur durian weyh... aku dh lme x mkn... durian fresh aku x bpe sgt.. huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...