Followers

Jul 6, 2011

Segmen cx's : Bloglist UiTM di Hatiku


assalamualaikum... hehe.. td aku nga ping entri Attention : Peringatan Siswa/i UiTM!! , ada sorg blogger yg juga dk uitm like link 2.. siap ajk join segmen ni!! hehe... korg nk join? klik header di ats...

cx's suh express feeling bout uitm eh? ok... aku ada r dk asasi uitm kmpus punck alam... so, spe2 yg pnh mai kmpus ni psti tau akn kewujudan tangga maut kejayaan yg sgt ktorg benci banggakan 2 kn.. serius aku ckp, korg spe yg nk kurus boleh ler nek tngga 2 tiap2 ari ok.. sbubnya?? aku nek tngga 2 tiap2 ari!!! then ada skali aku blek ipoh (hometown) mak aku ckp aku dh krus... hahaha... bangga aku.. nk muntah? silakan.. hehe...

overall uitm ni ok.. aku bersyukur sesgt sbub diberi pluang utk smbg blja di uitm.. terima kasih bebyk uitm.. tp aku ni msih dlm proses nk adapt ngn khdupan di universiti.. tmbh lak pas dh cuti lme gler pas spm dlu, thp kemalasan sesgt utk stdy.. serius ok!! fasiliti kt cni ok.. juz skg ni ada problem ckit sal projector.. lecturer sndri ckp ok.. so kekdg 2 class rap kne g amek projector kt pusat asasi... sian dorg..

bngga jdi wrga uitm? bngga r gk.. sbub uitm ada r satu2 u di msia yg semua studentnya ada r melayu n bumiputera... so, rmi dk melayu dpt msuk u krn diberi pluang oleh uitm.. then, klo kita tgk kt berita k surat khabar, byk menceritakan tentg kejayaan warga uitm.. contohnya Kejayaan Pelajar Uitm Menggondol 2 Anugerah pada Majlis Rekacipta, Inovasi & Rekabentuk... dlm entri tersebut pensyarah Fakulti Sains Kesihatan, Universiti Teknologi Mara (UiTM), Dr. Zuridah Hassan telah mencipta Alat pengesan virus cirit-birit 'RoNo Quick'..

btw, sabtu aku ada test... erkk... fizik yg aku bnci gler 2 kot!!! arghh!! dh ler aku ni lemah fzk... nth pape ler mrkah aku nnt.. arap2 lulus... paper lg 1 ada r bio.. erkk.. pn sush gk.. adoyaii.. hurmm... tawakal j ler nmpk gayanya...

korg, doakan aku ok!! rabu mnggu dpn pn ada test gk (math n chemi).. arap2 ley score chemi.. then jumaat, balek!!! cuit mid term!! syoknya... x sbr nk blek umh...

p/s:
  • follow r blog aku ni ok!!
  • doakan aku boleh jwb paper fizik n bio sabtu ni!!!
  • salam perkenalan semua.. :)

2 comments:

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...