Followers

Jul 2, 2011

Segmen : Saya Blogger Asal


fyi information... ni 1st time aku join segmen oleh blogger Muz.. aku join ler sbub nmpk menarik.. spe nk join? klik banner di atas... caranya sng sgt...


1. Letak tajuk "Segmen : Saya Blogger Asal"

2. Jangan lupa letak banner Muz di dalam entry korang

3. Dalam entry korang nyatakan korang blogger asal dari mana?
Contoh : Saya blogger asal SABAH

4. Tinggalkan URL Entri korang dekat ruangan komen di SINI
5. Kalau nak follow Muz boleh, tak nak pun tak apa.


Segmen ini berakhir 15 July 2011 Jam 1200 Malam

ok.. aku asal PERAK DARUL RIDZUAN.. aku ada r anak jati perak ok! parents aku dua2 org perak.. haha.. aku sgt bangga menjdi anak perak.. perak ada r satu2 negeri yg sultannya (Sultan Azlan Shah) keturunan Kesultanan Melayu Melaka yg tinggal.. istimewa x? hehe.. perak ada r negeri yg sgt cantik bagi aku.. penuh kehijauan.. 

apa yg menarik kt perak ni? of coz r Limau Bali Tambun.. nk tau sbub pe aku ckp buah ni femes? sbub buah bali ni smpi di eksport smpi overseas tau... x caya tgk kt SINI! main marketsnya ialah ke AS, Eropah dll... 

then perak ni ada r negeri yg x panas dari segi cuacanya.. npe aku ckp cm 2? hah.. sbub ada sorg anak murid mak aku (mak aku seorg guru) semasa dye tinggal kt perak, dye ada lelah.. tp pas dye pndh kuar dri perak, tros lelah tu ilang.. spe2 yg lelah pasti tau org yg ngidap lelah x thn sejuk.. so, mmg terbuktinya le perak ni negeri yg sejukk... aku ske sejuk.. sedap tdo... hehehe..
perak ada 10 daerah... 
  1. Kinta (femes ngn Lost World Of Tambun) - aku lahir kt ipoh perak..
  2. Larut Matang (MEE BANJIR UDANG)
  3. Manjung (Pulau Pangkor)
  4. Hilir Perak
  5. Kerian
  6. Batang Padang
  7. Kuala Kangsar
  8. Perak Tengah
  9. Hulu Perak
  10. Kampar.. 





sumber : 

6 comments:

  1. wow entry awak buat saya terus kenal negeri perak oh secara detail...best gak ar perak sejuk, gerenti lena dibuai mimpi di sana, bukan cam labuan ne panas...

    thx for info yang cukup padat...

    Thx for join ye... :)

    ReplyDelete
  2. jemput melawat & jd follower kami - http://pancingarateam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. PCL singgah follow terus....salam org Perak.

    ReplyDelete
  4. singgah melawat orang kampung. kau perak, kampung mna ?

    ReplyDelete
  5. blogger kuala kangsar datang follow .

    ReplyDelete
  6. genk suka makan limau bali..limau bali sedap..hehehe
    eh lupa.. salam perkenalan dari sabah


    JOM KOMEN ENTRI GENK

    JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

    ReplyDelete

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...