Followers

Dec 5, 2011

Jersey Club/Negara 11/12 Untuk Dijual

ok... aku stop sat post entri sal Liverpool FC... skg ni aku nk tlg review sikit sal bisnes senior aku Wan Mohammad Faris Fahmi.. dye ni ada wt bisnes jual jersey... korg ley tgk kt Khatak's Design
 
senior aku ni gak klo x slah aku juga amek tempahan utk wt bju2 kelab/society/groups... ley tgk kt Khatak's Design... kalo korang berkenan, g ler page yg aku nyatakan itu ok!! harganya berpatutan n berkualiti!!


ini photo2 jersey yg dijual oleh senior aku ni : 


aku mnt ni, tp duit nga xd seyh.. klo x mmg aku beli j ngn snior aku ni..
feveret team ever.. YNWA..

untuk membuat tempahan, sila komen dibawah atau hantarkan order anda kepada:

wan mohammad faris fahmi
http://www.facebook.com/wanmohdfaris

contoh order:
nama
alamat penghantaran
no telefon
kod jersey+jenis (MU01+lengan pendek)
saiz baju

(GRED AAA)
harga baju adalah RM40 (lengan pendek) dan RM50 (lengan panjang).
kos penghantaran - Free (semenanjung malaysia) dan RM10 (sabah dan sarawak)
jika pembelian melebihi 3 helai (4 helai dan ke atas), penghantaran adalah percuma.

(GRED Super A)
harga baju adalah RM45 (lengan pendek).
kos penghantaran - Free (semenanjung malaysia) dan RM10 (sabah dan sarawak)
jika pembelian melebihi 3 helai (4 helai dan ke atas), penghantaran adalah percuma.

(GRED Ori Spec)
harga baju adalah RM55 (lengan pendek).
kos penghantaran - Free (semenanjung malaysia) dan RM10 (sabah dan sarawak)
jika pembelian melebihi 3 helai (4 helai dan ke atas), penghantaran adalah percuma.


jika ada pelanggan yang ingin menjadi dropshipping, sila PM:

wan mohammad faris fahmi
http://www.facebook.com/wanmohdfaris

setiap pelanggan yang ingin membeli jersey, kami amat berharap agar saudara/i dapat membuat bayaran dalam tempoh 48 jam dari masa anda membuat tempahan. selepas membuat bayaran, sila hantarkan bukti pembayaran kepada kami melalui email "tshirt.com12@ymail.com" atau hantarkan gambar tersebut kepada

wan mohammad faris fahmi
http://www.facebook.com/wanmohdfaris

jika ada yang menggunakan internet banking, sila letakkan "tshirt.com12@ymail.com" sebagai email penerima. jika anda menggunakan internet banking, anda tidak perlu menghantar gambar bukti pembayaran kepada kami.

sila buat bayaran anda ke maybank - 159012808783 ( wan mohammad faris bin fahmi )



*abg wan, xd jersey free ke sy tlg reviewkn bisnes abg ni? hehehe... :P

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...