Followers

Dec 19, 2011

Jom Join Blogwalking 2012 by JiwarOsak


kepada sesiapa yang berminat untuk juin
segmen blogwalking 2012 sila..
1. buat entry bertajuk "Jom Join Blogwalking 2012 by JiwarOsak"
2. letakkan gambar blogwalking diatas dalam entry
3. backlink entry ini ke dalam entry anda
4. nyatakan anda blogger dari mana
5. tag 5 orang rakan-rakan blogger untuk memeriahkan
lagi blogwalking ini..
ok.. nama aku hanis jauhari a.k.a hanis joe... dak2 laki kelas aku bse pnggil aku joe j.. dak pompuan pnggil hanis.. aku x ksh pn.. dh terbiasa...

ok, aku asal dari ulu kinta, perak... ulu kinta ni dkt2 ngn tambun.. korang msti pnh dgo Lost World Of Tambun kn? tmpt 2 x smpi 5km j dari umh aku.. then pe yg femes lg kt sini ada r Limau Bali Tambun (bak kata ustazah aku).. ustzh aku ckp limau bali tambun ni femes sampai org kt sabah pn tau (dye dok sabah sblom ni)...

aku mau tag alya
cx's
ilasuhaila
nameeroslan
saiazuan

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...