Followers

May 7, 2011

Alahai.. Bukan Puncak Alam Tapi Bukit Mertajam!!

hurmm.. inilah nseb aku.. mmg ler aku dpt asasi sc uitm.. tp nunnn, dye cmpak aku ke kampus BUKIT MERTAJAM! nampk gayanya, xdpt ler aku g mlepak kt umh mak uu aku... engtkn dpt kampus puncak alam.. sedih + terkejut = speechless.. T_______________T

apepon, xpe ler.. janji aku dpt asasi sc kn.. lgpn aku ad geng kt bukit mertjam nnt.. ad 2 org.. dua2 kwn aku kt klas tuition Mr.Koh... nseb bek ad geng.. klo x, terkontang kanting ler aku sorg2 kt sne nnt.. asasi sc kt bkt mertjam ni bru lg.. sblom ni stahu aku kt puncak alam j.. hurm.. oh ya, kwn yg aku mksudkn ialah JIA & EKIN! nnt jmpe korg eh.. bgos rasanya ad kwn..

ekin

haha.. oh ya, ad bnde yg mnarik.. mak aku nk belikn aku 1 laptop.. haha.. syoknya.. asus rsenye.. tp myb lmbt lg kot.. slpas aku dftr asasi.. mak aku ckp, beli lps aku dh abes orientasi nnt, tkot ilang katanya.. = =
so, mknanya xdpt ler aku update blog spnjang mnggu orientasi 2.. len ler klo aku dpt pnjm latop kwn aku 2.. hahaha.. xpe ler.. jnji dpt kn, even lmbt... hahaha..

surat tawaran UITM

arap2 ada hikmah aku dpt kt kampus bkt mertjam ni.. insyaAllah... buat kwn2 aku yg dpt twran, thniah! korg lak cm mner, dpt kampus mner?

oh ya.. esok aku kne g ari anugerah sek lme aku.. mls tol nk bgun awl.. hehehe.. dh slame n asyk bgun lmbt j... ape pon, aku berazam akn belajar bersungguh2! insyaAllah!! korg doakn aku eh!

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...