Followers

May 6, 2011

UITM I'm Coming!!

first of all, aku nk ucapkan tahniah kepada semua kawan2 aku yg telah berjaya mendapat tawaran ke IPTA.. x ksh ler korg dpt kt mana, yg penting dpt kn?

syukur alhamdulillah... aku dapat apa yg aku nak.. aku dapat asasi sc UITM! yups, itu pilihan pertama aku.. aku sangat bersyukur doh, sbub aku kiranya bertuah mendapat tawaran ke IPTA.. sdgkn kt luar sana ada yang x mendpt tawaran ke mana2 IPTA.. bwk bersabar ye kpd yg x dpt 2, insyaAllah korg akn dpt yg lebih baik dari yg ni.. Allah S.W.T tahu apa yg terbaik utk kita...

gembira? of coz ler aku gembira! so, mulai skg aku berazam utk belajar bersungguh2 semasa asasi nnt.. sbubnya? asasi ni lbey kurang j ngn matrik, 1 thn... so agk tough.. aku kena belajar btol2 kli ni utk dpt pointer yg elok.. jd aku dpt kos yg aku nk tym degree nnt..

oh ya.. asasi sc uitm ni kt puncak alam.. so dkt ler ngn umh mak uu aku.. hahaha.. mak jang aku ckp, aku bole ler lepak kt umh mak uu 2 hjung mnggu.. hahaha.. mmg pn.. lgpn dkt gk ngn u abg aku, unikl BMI.. juz dye kt gombak, aku kt puncak alam.. kra dekat r.. dye pn slalo lpk kt umh mak uu aku 2.. hahaha...


hahaha.. gembira x terkata ler... erm, kwn aku, zara, dye dpt asasi sc hyt nunnn kt UNIMAS! woah! jauh kn? dye ckp dye nk g! hahaha.. bgos ler zara, bkn sng nk dpt twran cm 2... gudluk ye zara.. lgpn ang ad teman yg genius nnt.. nasuha! hahaha.... then byk kwn2 aku kt FKLSPM yg berjya dpt twran ke IPTA! TAHNIAH korang! spe yg dpt sme ngn aku kt uitm, nnt kita jmpe ok!!all the bez 2 all my frens!! love u all!! :)

at last, aku nak berterima kasih kpd parents aku, family aku, mak2 sedara aku, kwn2 aku n of coz sume ckgu yg telah mengajar aku selama ini! TERIMA KASIH semua!

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...