Followers

May 19, 2011

Khamis Jumaat Sabtu Ahad.....................

 
adess.... 2 j ler ari yg aku msih ada kt umh ni... sbub ahd ni aku akn g daftar asasi sc uitm kt bukit mertjam... ngeng tol... awl gler smbg blaja... aku x puas lg dok umh ni (even boring)...




sejak dpt tau aku akn g asasi sc uitm 6 mei ritu, mcm2 persiapan r dh aku wt... temph bju sume, beli tdung, beli toiletaries sume, mcm2 ler... abes sakan aku beli brg... hahahaha...

oh ya, dlm tempoh yg ad ari 2, aku telah wt group khas utk dk2 asasi sc uitm yg dpt kmpus kt BM!!
Asasi Sains UITM Bukit Mertajam  stakat ni dh 209 members... mcm2 r member2 kt group ni kongsi info2  sal persediaan nk msuk U ni... haha... dh ler dpt kenal ngn kwn2 bru, SYOK kot!!

tp syg, ada certain members yg x sempat nk dftar ke asasi kt BM ahad ni... sbubnya dorg dpt twaran MARA... antaranya ialah 2 org admin group ni : Amni & Lianawati.... Amni dpt dkt KYUEM and Yana dpt uitm (kmpus mner xtau lg)... sdey tol... dh elok2 kenal n rapat, tetbe x jdi dftar lak...

ni list org yg dpt MARA... ada lg yg len kot... x dpt dikesan.. tahniah le korg!!

PIDN
  1. Lianawati Idayu
  2. Muhammad Fareez Asyraf
  3. Nurul Syazmin
  4. Noor Fasihah Nabilah
  5. Faiznur Adha Yusoff
PILN
  1. Amni Syazwani Abdul Latiffe
  2. Teera Hlovate
  3. Farah Al-Farisi
  4. Nazrul Fahmi
  5. Tengku Ameer
  6. Ruzana Aliya Roslan
Aku (admin) Tak Pasti Lerr
  1. Siti Nornadihah Isa

akhirnya ptg td, aku telah berjaya MATIKAN setem hasil aku 2... slame setem 2 IDOP, aku x sng duduk... tkot x sempat nk MATIKAN!! * hahaha... gaya cm ape j aku ni...

hey korg kt group asasi sc uitm BM, see u there this SUNDAY ok!!






No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...