Followers

May 7, 2011

Hari Anugerah?!

ari isnin lepas, aku dapat surat dari sekolah.. jemputan ke majlis hari anugerah sekolah rupanya.. aku engtkn surat ape ntah.. hahaha... dah ler aku konpemkan kehadiran lmbt tol.. ptotnya selasa 2 last trih konpem.. tp aku ari khamis bru konpemkn ngn cg.. hahaha....

pg td, liat tol nk bgun awl.. sbub aku dh terbiasa bgun lmbt... hehehe.. *habit yg brok! tp aku bgun ok solat subuh.. tp tdo blek.. :)
bgun2 tros g iron bju.. haha.. kelam kabut aku.. pas2 bru mndi... then gerak g sek... sampai2, woohh.. rmi gler dk2 krs kt dpn sek 2.. segan tol nk msuk.. aku terpksa wt muke toye j.. HAHAHA... aku terjumpa sir show chet, smbg2 sal aku dpt mner.. kwn2 yg len dpt mner, conversation stop.. g daftar nama.. yg plg lwk aku terlper nk dftar nama mak aku kt ruang ibu bapa.. hahaha...

g tmpt duduk, nmpk ajat n sume yg len.. haha.. aku boring tol dok diam2 kt c2.. aku ngn ajat g jln2.. jmpe yana, fara n ct (junior aku).. ktorang tngkp beberapa gmbo.. perngetua n pengarah berucap lme sgt.. so, aku ngn ajat lpk2 dlu.. hehehe..

tym terima anugerah sbjek terbek Pen.Islam =.=' spe nth dri PPD yg bg.. tym terima anugerah Cemerlang SPM, pengarah JPN, Dato' Rauhi yg bg.. woah! dato' rauhi? terkjut gk aku.. x sngka sek tambun jemput dye.. =.='

abes trime anugerah, aku ngn mak aku blek tros g Pizza Hut.. hehehe... pas2 tros g GM, nk beli brg msuk u nnt... smpai2 umh, pnt gler doh.. aku tdo tros.. ZZZzzzzzzzz...

Liana Azenan



 HasrulPaye & Poji
Fara & Ajat
Fara & CT

2 ler antara gmab semasa ari anugerah td.. x mcm gmba tym ari anugerah rite? hahaha...
btw, thniah ler kpd sume kwn2 aku yg dpt anugerah td.. TAHNIAH! kpd yg akn smbg blja, all d bez!
bler ler aku bole dtg sek ni lg.. pasni dh nk msuk u.. 22 mei nnt nk daftar r...

*kpd yana, ct & fara.. stdy lek lok.. goodluck spm.. all d bez!!
*kpd hasrul, all d bez kt UTP nnt.. hebat woo ang.. aku bangga ad kwn cm ang..
*kpd ajat, aku doakn ang dpt maktab.. ang nk sgt maktab kn.. insyaAllah ang dpt!
*kpd paye, ang nk msuk uniKL k? klo ye, bgos ler.. all d bez ok!




No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...