Followers

Jun 12, 2011

Jom Join Bloglist Kelab Terjah Blogger


ni kali ketiga aku join segmen cmni... td tym blogwalking terjmpe blog kelabterjahblogger... so aku amek ksempatan ni utk join segmen yg diadakn kli ni.. hehehe.... juga sbgai inisiatif utk aku promote blog aku yg x seberapa ni....

bg aku, segmen2 cmni bgos diadakan... ianya mengamalkn konsep win-win... yela, dpt mempromote blog penganjur dan juga blog bloggers yg join segmen ni... dua2 dpt manfaat... tmbahan lg kpd bloggers yg bru nk berkecimpung dlm dunia blogging ni.. cm sya ler...


so, wt bloggers yg len yg lbey berpengalaman, sy arap korg sume snggup memberi tunjuk ajr kpd freshie sperti sya ni... oh ya, blog sya ni hnya berkisar pasal kehidupan saya... hnya blog yang simple....

so, wt bloggers len yg nk join segmen ni... klik SINI!

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...