Followers

Jun 13, 2011

Sofa Yang Sangat Unik > Do-Lo-Rez by Ron Arad




modern sofa
pandangan pertma aku r: sgt unik!! boleh diubah-ubah bentuknya... cool rite? dh r colourfull... aku psti rekaan ni akn menarik perhatian glongan 20-an... tp persoalannya skg, selesa k? dri pe yg ditulis, ianya selesa... tp bg aku, ngn permukaannya yg x rata 2 akn membuatnya punggung kita skit!! x begitu?? pepon, korg nilai r sendiri eh!!!!!!!!!!!

then, aku terpikir.... boleh main kubu2 nih!! hahaha... *mmg mengarut tol cdangan aku ni!! hahaha... :P
bpe harganya? aku pn xtau...

Do-Lo-rez sofa yang direka oleh Ron Arad merupakan kombinasi menarik daripada bentuk dan warna. Ini sofa kontemporari diperbuat daripada beberapa kiub dan empat persegi panjang dengan tinggi yang berbeza dan warna. . Dengan menyusun semula kiub dan persegi panjang, potongan baru perabot boleh dicipta. struktur yang tidak biasa seperti itu membuatnya sangat dinamik dan mungkin sangat selesa, sekurang-kurangnya sepertinya selesa. Do-Lo-rez sofa pasti akan menjadi pusat perhatian di ruang tamu anda!

 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa 
modern sofa

3 comments:

  1. serious lawa oe sofa dia..
    ada jual kt sini ke???
    heeheh

    singgah sini..

    entry trbaru http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/cinta-stiletto.html

    ReplyDelete
  2. erhhh..macamna nak dudk ni hanis?hehe. cam best,ad tinggi rendah. boleh la, nak satu,hehe

    ReplyDelete

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...