Followers

Jun 12, 2011

SeGmen : Andai aku ini jutawan ..Blogger ..

nak join KLIK SINI
ni segmen ke-2 abg ben yg aku join... hehehe.... bgos tol abg ben ni.. thnx eh
andai aku ini jutawan eh?

  1. aku akn membeli sebuah rumah yg agk besar utk parents aku... sebagai membalas jasa mereka yg menjga aku sjk kecik lg.... xbg dorg keje r... biar dorg senang lenang...
  2. menghantar parents aku g haji... sbub parents aku x g haji lg, mereka nga kumpul duit... lgpn skg, mereka byk gunakn duit utk aku n abg aku yg sdg menuntut d universiti...
  3. sedekah kepada rumah anak2 yatim... kesian kt anak2 yatim... dorg tiada tmpt bergntung... so ngn sedekah yg aku lakukan ni dpt meringankn beban mereka...
  4. of coz ler byr zakat... dh kaya... klo x byr zakat, rezeki x berkat....
  5. smbg blaja smpi phd dlm kos yg aku inginkn....
*selamat berkenalan... arap sudi beri tunjuk ajar!! :)

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...