Followers

Apr 6, 2011

BloOds...

hahaha.. bloods? aku actually nk cte 1 bnde ni.. cter yg sgttt lme r... peristiwa 2 berlaku btol2 lps cuti sek mula bukak lps raya thn lps.. 20 september 2010... ps ari 2 ler wt pertma klinya dahi aku berjahit... sumenya gara2 aku pengsan n pale aku luka.. bhahaha...

ni ler kesan parut kt dahi aku.. hak3... 7 jahitan!

dipendekkan cter, pg isnin 2 ad derma darah... aku dh tau sblom cuti lg tp terlper lak.. haha.. so pg 2 bru isi borg.. parents aku xtau pn aku nk derma drah pg 2... lps aku derma drah 2 aku ok j kot! then tym dh blek... kt pondok pak guard, aku blackout! myb sbub tym 2 cuaca pnas kot... bhahaha... 
*akibat x gtau parents ler ni... bhahaha..

kwn2 aku yg ad kt c2 ckp luka kt dahi aku trok gler.. ntah ler.. aku pn xtau.. x smpt nk tgk pn... pas2 kwn aku c Haikal g pnggil cg kmia ktorg Sir Lee sbub tym 2 dye xblek lg.. kwn aku ni gk g pnggil skali pgawai yg handle derma drah 2... bhahaha.. then, tym pgawai 2 dtg (dye nurse k hape aku pnxtau) dye coll ambulans.. damn it! ambulans pn smpi.. segan gler! hahaha.. pertama kli dohh... hah! parents aku pn dh dicall tym 2.. hahaha...

then smpi hosptal kne jahit! huish.. sakit? x sakit sgt pn.. pedih2 gitu j.. yg sonoknye even aku hnya dpt cuti sakit 1 ari (dri dktor, sbub ak mls nk cuti lme2), aku dpt cuti sndri dri sek 3 ari.. hahaha... sbubnya ari slase 2 Sir Lee, Sir Show Chet & Datin Zarina lwt aku kt umh, dtg sma2 ngn geng Neny... bhahaha.. thnx lorh kpd yg lwt aku tym 2....

ok.. 2 j ler... skg ni kt dahi aku dh ad parut.. tp x nmpk sgt... abes aku kne mrh tym 2.. hak3..

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...