Followers

Apr 28, 2011

Matrik Oh Matrik

hari ini dah boleh check matrik... linknya ialah ---------------------------------------------> Matrik
aku dah check, aku dpt Kolej MARA Kulim - Facebook Official Website


hurmm... aku tak tahu lagi nak pegi ke tak.. aku nak tunggu UPU dulu.. lagipun tarikh akhir terima tawaran matrik 13 mei sedangkan keputusan UPU keluar 6 mei nanti.. jadi aku ada pilihanlah.. nasib baik...
aku berharap sangat dapat asasi sc...

oh ya.. ramai kawan-kawan aku dapat matrik perak.. PP Ime Zara Amal Aliah Senah Shu Hardin Ajat Fatin Nabilah dan banyak lagi... kawan aku dekat bainun dulu cakap, ramai gila yang dapat matrik perak.. hahaha.. dah macam reunion budak bainun j ni.. hahaha.. btw, tahniah ler korang..



zara & ime (gopeng - perak)
kawan aku c Hasrul ni.. dia dapat matrik melaka..
lianawati - kiri & yana mk.. dua2 dpt penang
jia dapat kedah
senah & ajat ( perak) azreena pn sama kot.. tak ingat.. ahakz
amal & pp (perak)
haha.. pepon tahniahlah kat korang.. banyak lagi kawan aku yang dapat matrik.. tak dapat aku nak nyatakan kat sini.. dah tak larat.. all the best guys!!

sambungan members FORUM Kerjaya Lepasan SPM 2010 :)

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...