Followers

Apr 12, 2011

NCIS Season 7 Is Start NOW!!

ok!! ncis season 7 start ari ni! pkol 10.30 mlm kt 8tv! 

Pada akhir musim 6 Živa telah meninggalkan pasukan NCIS di Israel, kembali bekerja sebagai pegawai Mossad. Di saat-saat penutupan musim ini, Živa terbukti telah ditangkap dan diseksa untuk mendapatkan maklumat tentang NCIS..

so aku ceritakn ckit sal episod 1.. sumber: wikipedia... http://en.wikipedia.org/wiki/NCIS_%28season_7%29

Beberapa bulan telah berlalu sejak Gibbs biarkan Živa di Israel, dan tidak ada seorang pun di NCIS telah mendengar apa pun darinya sejak. Bimbang bahawa sesuatu yang mungkin salah, Tony, McGee dan Abby mengesan kewujudan terkini diketahui, dan mendapati bahawa dia dalam misi untuk mengambil Saleem Ulman pengganas di Afrika Utara. Tony dan McGee mencarinya untuk mendapatkan jawapan tentang kehilangan Živa, tapi dengan cepat ditawan oleh Saleem. Terbiasa dengan NCIS dan misi Tony, Saleem menguruskan serum kebenaran dan pertanyaan Tony luas tentang kerja di dalam badan, bagaimana ia dapat mencari markas operasi dan mengapa ia pergi begitu jauh dalam pencariannya. Tidak dapat kekal tenang kerana kesan serum, Tony rekap tiga bulan di NCIS sejak Živa menghilang, dan menyatakan bahawa NCIS mengesan bahawa Živa sudah mati. Tony cakap kepada Salim bahawa dia pergi ke Afrika Utara untuk membalas dendam pada pihak yang bertanggung jawab. Salim kemudian menuntut Tony mendedahkan identiti semua agen NCIS di kawasan-kawasan tersebut, dan mengugut untuk membunuh tebusan jika ia tidak berbicara. Untuk mengejutkan Tony, tebusan adalah Živa. Namun, seperti Salim adalah untuk melaksanakan Živa, Tony mengatakan Saleem satu hal terkini: Gibbs di Afrika Utara juga, dan Salim akan mati. Gibbs telah berbaring menunggu sepanjang waktu, dan hanya kemudian mengambil tembakan sniper, tidak hanya membunuh Saleem tetapi juga para penjaga yang lain mengawasi Živa, Tony dan McGee, yang membolehkan mereka untuk melarikan diri. Setelah mereka semua kembali ke pengkalan, semua orang berdiri dan menyambut pasukan kembali.

aku hepy tol ble cter NCISada blek!! ni antra cter fav aku sepanjang mse!!!! bwh ni link nk tgk ncis secara ONLINE & FREE!! love this web!!!!

Watch TV Online - Free TV Shows - Full Series, All Episodes and Seasons - TVDEX.org



aku plg ske ayt Tony tym Ziva tanya dye nper dorg membhayakn dri semata2 nk cri dye.. 
tony says: I THINK I CAN'T LIVE WHITHOUT YOU!! haha.. ayt smart...
tergamam ziva..

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...