Followers

Apr 10, 2011

More & More!!

kali ni aku edit gmba2 kwn bek aku.. ktorg slalo lepak sme2 tym rehat... haha...


ni fatt.. kwn aku yg plg pendek!! bhahaha.. ok dye ni ske ponteng sek.. klo x ciap kje sek, dye ponteng.. *terutama admt... n dye ni pnh kapel ngnbyk laki dlm 2 thn lbey aku knl dye ni.. tp skg.. single kot? yeke? fatt, ang single k? aku x cye! bhahaha... skg ang ngn tuuttt kn!! hahaha.. aku ske skat dye ni... haha.. jd bhn buli aku kt tambun ni!! hahahaha... *evil laugh


haa... yg kri 2 hani.. hani ni kuat berangan.. *sori aku ckp kenyataan... aku engt lg tym kelas sej.. DATIN ZARINA pnh tgur dye ni.. 2 ler, berangan lg.. dye ni lg 1 habit dye, ske tulis ayt2 jwg.. aku pn xtau mne le dye dpt idea tulis ayt cm 2... ad skali 2 dye tulis cerpen.. sengal tol.. aku dpt watak dk yg jht (yg ske bergosip).. bhaha.. lwk2... oh ya, dye ni pn kretif conteng2 gitu...

ok.. yg kanan 2 intan.. dye ni ank manja ckit... bpk dye x kasi dye g tmpt jauh2.. contohnya tym ktorg g vacation kt teluk batik pas spm dlu.. dye mne join sbub bpk dye x ksi... hahaha.. rugi doh ang x ikot.. oh ya.. intan ni kwn bek c hani 2! rapat tol.. dye ni pn minah jwg r gk aku bole kategorikan.. bhahaha...

 

ok.. dye ni namanya qeesha... dye ni le yg PALING gler antra geng aku... dye ni dk prs.. dye ni pn sme cam fatt.. pnh kapel byk kli... skg ni dye ngn tuuttt..... *ang x single kn qeesha! hahaha... dye ni skg kje kt lost world of tambun.. sbgai tukang TOKEN! dye sorg j pompuan, yg len laki.. dye ckp hepy tol.. sbub dorg 2 bek ngn dye... *gatai tol ang ni eh qeesha... mrh nnt c tuuttt...

 

dye ni pipah.. sme prs ngn qeesha... nmpk bek kn? hahaha.. nmpk j.. tp klo dh rpt.. try r smbg ngn dye.. rancak gk ohh.. hahha... dye ni kurus gler.. senang nk buli dye!! HAHAHA.. *evil laugh.. tp kekdg dye gnas gk... dye ni dok tepi aku dlm klas.. aku ske tru kje sek dye! hehe... aku ni dk mls wt kje sek, dye ni rjin.. so pg2 buta nmpk j dye tros serbu, mntk kje sek.. hahaha.. dye skg dh pndh kelate.. nth ble nk trun ipoh?


dorg ni nk ckp geng aku x ler sgt.. tp mmg geng! *hahaha.. pe pnyer ayt! ok.. ktorg jd rpt sbub ktorg dk pengawas!! ok.. yg kiri 2 husna a.k.a senah! dye ni mulut pot pet r gk... dye ni terer admth... spm ritu dye dpt A admth.. wooohh.. aku pn dpt A- j... haha.. thniah le senah...

yg kanan 2 zira! dye ni dk silat.. aku x lps nk buli dye weyh.. hahaha.. ktorg 1 sek dlu tym sek rendh...haha.. oh ya, dye ni ikat tie LAWA siot! kemas... aku pnyer tie pn dye tlg ikatkan.. smpi skg x buka lg ikatannya!! haha.. thnx lorh zira! dye ni setahu aku nga kapel ngn tuuttt... xtau ler klo dh break! klo stay lg, semoga korg kekal r ye! err... senah & zira ni dua2 kretif orgnya.. dorg ni pndai conteng2 gitu.. seni weyh.. n LAWA!! dua2 ni gk pndai tulis tulisan KHAT.. lg lawa dri aku pnyer tulisan khat kot.... hahaha...


ohh... dye ni syud! anggun kn? hak3... act dye ni otai gler! aku engt lg tym konvo f5 dye pki bju cm gni, terkjut aku doh!! seyes cm pompuan mlayu terakhir! hak3... tym 2 dye jdi emcee.. wohh.. cayelah syud! dye ni gk dk pengawas... peminat PARAMORE! cm aku gk... dye ni gnas doh, lg gnas dri aku kot.. hahaha..

hahaha.. 2 le antra kwn bek aku kt 5 sc 2 ni.. syg korg?? ntah ler... hahaha... pepon ritu tym rsult spm kuaq, sume dpt rsult yg ok! tahniah guys! arap2 slpas ni sume berjya msuk u! goodluck!! ble nk wt reunion??

SEMOGA SUME BERJAYA DI DUNIA & AKHIRAT!!

No comments:

Post a Comment

betrayal paid with blood!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...